Grafički dizajn je primjenjena umjetnost i kao disciplina dizajna ima zadatak grafičko oblikovanje komunikacije različitih medija. Tu spadaju: novine, časopisi, plakati, bilbordi, vizit kartice, marketinske kampanje proizvoda i usluga ... i tome slično.
Grafički dizajn je umjetnost i profesija odabira i aranžiranja vizuelnih elemenata kao sto su tipografija, fotografija, ilustracija, simboli i boje s ciljem prenošenja neke poruke određenoj publici.
Izrada logotipa je među najčešćim projektima dizajnera. Dobar dizajn logotipa trebao bi biti različit, prepoznatljiv, prikladan, praktičan, jednostavne grafičke forme i treba komunicirati jasnu poruku.
Izrada vizualnog identiteta vaše firme je temelj za uspješno poslovanje. Kako bi postigli svoje marketinške ciljeve a time i ostvarili profit i uspješnost vaših proizvoda ili usluge dobar dizajn i izrada vizualnog identiteta je ključna komponenta za prepoznatljivost vaše firme. Izrada vizualnog identiteta zavisi o djelatnosti kojom se bavite i o publici s kojom želite komunicirati.
Svaki brend od najmanje web stranice preko početka poslovanja novih tvrtki pa sve do velikih korporacija kao što je Nike ili McDonald’s, trebaju komplet pravila brendiranja kako bi održali svoj vizualni identitet. Izrada dokumenta koji obuhvaća ta pravila zove se izrada knjiga standarda. Knjige grafičkih standarda komunicira s nizom stručnjaka u grafičkoj djelatnosti od marketing stručnjaka, preko dizajnera sve do tehnologa u tisku.